Sztereotípiák által életre hívott, unásig ismételt reklám klisék károsak a szakma presztízsére, arról nem is beszélve, hogy gazdaságosságosságuk is megkérdőjelezhető, hiszen mi értelme olyasmire áldozni, amely nem segít hozzá célunk eléréséhez?

Manapság kulcskérdés az elérés. Globalizált világunkban, minden a megfelelő szegmens számára legyártott üzenetről szól. Mi történik akkor, ha valakik fölött átsiklunk? Egy eddig meg nem szólított, méltánytalanul elhanyagolt csoport fölött, akik számukban és anyagi forrásaikban teljesen kihasználatlanok…

A magyar társadalom elöregedőben van, ezzel szemben, a beidegződött, sztereotip vélemények ellenére a megtakarításaik nagyobbak, mint a magyar lakosság átlag megtakarításai. Ők már nem az otthon kötögető nagyszülők, akik a régi időkről merengenek fátyolos tekintettel.  A ma és jövő szeniorjainak száma rohamosan nő. A ma harmincas, negyvenes éveikben járó népesség, illetve, a mostani ötvenes és hatvanas éveikben járó ezüstrókák sarkaiból fordítják ki a bekövesedett téveszméket. Érdemes eltöprengenünk azon, hogy e felé a szegmens felé forduljunk, annak tükrében, hogy az idősek és fiatalok aránya a társadalomban megfordult. Számszerinti és gazdasági fölénybe is kerültek. Jól targetálhatóak a virtuális térben, szinte nulla meddőszórással. Ébredjetek marketingesek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adsandme.blog.hu/api/trackback/id/tr192618748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása