2011.01.27. 09:42
Isten hozott reklámcéllal
A flashmobok mindig szívet melengető cukiságok, pláne, ha a jó helyen, a jó formában érnek el. A szórakoztatás alapkövetelmény. A sablonos megoldások senkit nem mozgatnak meg. A 2010-es kampányok közül, nálam a T-Mobile Welcome Back megmozdulása vitt mindent. A 10 legnézettebb víruskampány egyike. Saatchi & Saatchi London üdvrivalgást és tapsot kap tőlem is. Olyan, mint a többi mégis más. A boldog viszontlátás, kedvező befogadói környezetében tisztán jutott át az üzenet. A "T-mobile összehozza az embereket".
Szólj hozzá!
Címkék: vírusfilm
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.