Agency: Tribal DDB AmsterdamCreative Director: Chris Baylis Art Director: Mariota Essery, Andrew Ferguson Copywriter: Carla Madden, Chris Baylis Production Company: Stink Digital London Director: Adam Berg 

Szólj hozzá!

Címkék: tv

ad_d_el 2011.01.30. 18:01

NFL Balett

 Agency: Grey, New York Chief Creative Officer: Tor Myhren Executive Creative Director: Todd Tilford Director: Hank McElwee Cinematographer: Hank McElwee Production Company: NFL Films

Szólj hozzá!

Címkék: tv

  

ad_d_el 2011.01.30. 17:08

Bocsi...

  Átjött az üzenet?

  

ad_d_el 2011.01.30. 17:00

Tiltott, de édes

   Kifejezetten nagy látogatottságra számíthatnak a betiltott reklám filmek. Épp ezért játszanak ezzel olyan gyakran.

ad_d_el 2011.01.30. 16:54

Chick Norris

                   

ad_d_el 2011.01.29. 18:51

Purina kutyuka

                          Második pillér nevében itt egy kutya is. A Purina és a Publicis Montreal közös gyermeke.

Szólj hozzá!

Címkék: print

ad_d_el 2011.01.29. 18:11

Go veg!!!!

  Kevés ennél értelmetlenebb megoldást láttam, de ékes bizonyíték ez a videó arra, hogy a pucér nők növelik a letöltést. Az édes hármas vastörvénye még mindig tarol/pucér nő,kutya, gyerek/. Pláne, ha egy betiltott superbowl reklámról van szó. A Petának korábban…

           Ismét egy zseniális print. Ki ne érezte volna hasznosnak a homlokon viselt nevet, ha egy ismeretlen ismerőssel akadt össze. Lassan buli kellékké avanzsálódik a post-it.

Szólj hozzá!

Címkék: print

ad_d_el 2011.01.29. 10:47

Mini móka

CAYENNE\TBWA, Santo Domingo agyalta ki a következő ambient megoldást, amely a web 2.0 támogatásával szárnyra kapott és körbeszállta az internetet, social media site-okat. Karácsonyi hangulatot kihasználva tervezték meg a mini legújabb modelljének bevezetésére. Az egész koncepció a…

ad_d_el 2011.01.29. 10:33

Pepsi klisé

  Annyiszor meglovagolták már, hogy szinte unalmas. Viszont a közeledő 2012-es világvége aktualizálja a klisét.Köszi, köszi BBDO

Szólj hozzá!

Címkék: tv

ad_d_el 2011.01.28. 11:31

Kávé bagoly

Remélem megvan az "aha" élmény. Nagyon jópofa megoldás világos üzenettel. Remélem más is így érzi. Bár a furcsán habzó kávé eltérítene a kipróbálástól, de mindenképpen érdemes megcsodálni.

Szólj hozzá!

Címkék: print

 A film magáért beszél. Alapjában véve óvakodnék ismert emberekkel való reklámozástól, de ismerve Lundgren karakterét nekem átjött a móka oldal. Pont jókor akadtam rá, amúgy is szüksége volt a unikornomnak a védelemre. 

ad_d_el 2011.01.27. 19:55

Mondom condom

                     A másik iszonyatosan találékony ágazat a condom birodalom királyaié. Ezek régebbi példák, de vannak olyan jók, mint a kettyintő condom állatkák. Olyan…

Szólj hozzá!

Címkék: tv print

  Sztereotípiák által életre hívott, unásig ismételt reklám klisék károsak a szakma presztízsére, arról nem is beszélve, hogy gazdaságosságosságuk is megkérdőjelezhető, hiszen mi értelme olyasmire áldozni, amely nem segít hozzá célunk eléréséhez? Manapság…

ad_d_el 2011.01.27. 15:14

Not too heavy

Chicago, DDB. Budlight reklámok a humorról ismertek, ez most is aucs...

Szólj hozzá!

Címkék: tv

A Volkswagen a DDB Londonnal együttműködve végre azt adja, amire várunk. Ez a film dögös, harmónikus és dinamikus. A világ legjobbjai között számon tartott két táncossal üzenve a népnek. Ezt kínálja nekünk a polo is /legalábbis ezt próbálja eladni nekünk a film/. Cinizmus…

Szólj hozzá!

Címkék: tv

 “Are you sure your career choice is the best fit? Youth’s got future.”Érezted már, hogy a nem legjobb helyen dolgozol? A Young&Rubicam párizsi irodája ismét adott az érzésnek. Aki még nem érezte magát hasonló szituációban annak mélységes respect. Én…

Szólj hozzá!

Címkék: print

Lehet fanatikusnak tűnök, de az üzenet és a csatorna szinergiája tényleg kulcsmomentum minden egyes kommunikáció megtervezésekor. Rajongással fogadom azokat a megoldásokat, amelyek kreatívak, elgondolkodtatnak, adnak valamit a napomhoz. A reklám gyárosok ezeket az alap pilléreket…

A flashmobok mindig szívet melengető cukiságok, pláne, ha a jó helyen, a jó formában érnek el. A szórakoztatás alapkövetelmény. A sablonos megoldások senkit nem mozgatnak meg. A 2010-es kampányok közül, nálam a T-Mobile Welcome Back megmozdulása vitt mindent. A 10 legnézettebb…

süti beállítások módosítása