2011.01.30. 18:23
Philips, egyszerűen szép
Agency: Tribal DDB AmsterdamCreative Director: Chris Baylis Art Director: Mariota Essery, Andrew Ferguson Copywriter: Carla Madden, Chris Baylis Production Company: Stink Digital London Director: Adam Berg
Szólj hozzá!
Címkék: tv
2011.01.30. 18:01
NFL Balett
Agency: Grey, New York Chief Creative Officer: Tor Myhren Executive Creative Director: Todd Tilford Director: Hank McElwee Cinematographer: Hank McElwee Production Company: NFL Films
Szólj hozzá!
Címkék: tv
2011.01.30. 17:00
Tiltott, de édes
Kifejezetten nagy látogatottságra számíthatnak a betiltott reklám filmek. Épp ezért játszanak ezzel olyan gyakran.
Szólj hozzá!
Címkék: tv mercedes tiltott condom
2011.01.29. 18:11
Go veg!!!!
Kevés ennél értelmetlenebb megoldást láttam, de ékes bizonyíték ez a videó arra, hogy a pucér nők növelik a letöltést. Az édes hármas vastörvénye még mindig tarol/pucér nő,kutya, gyerek/. Pláne, ha egy betiltott superbowl reklámról van szó. A Petának korábban…
Szólj hozzá!
Címkék: tv tiltott
2011.01.29. 17:44
Ismeretlen ismerősöknek
Ismét egy zseniális print. Ki ne érezte volna hasznosnak a homlokon viselt nevet, ha egy ismeretlen ismerőssel akadt össze. Lassan buli kellékké avanzsálódik a post-it.
Szólj hozzá!
Címkék: print
2011.01.29. 10:47
Mini móka
CAYENNE\TBWA, Santo Domingo agyalta ki a következő ambient megoldást, amely a web 2.0 támogatásával szárnyra kapott és körbeszállta az internetet, social media site-okat. Karácsonyi hangulatot kihasználva tervezték meg a mini legújabb modelljének bevezetésére. Az egész koncepció a…
Szólj hozzá!
Címkék: ambient
2011.01.29. 10:33
Pepsi klisé
Annyiszor meglovagolták már, hogy szinte unalmas. Viszont a közeledő 2012-es világvége aktualizálja a klisét.Köszi, köszi BBDO
Szólj hozzá!
Címkék: tv
2011.01.28. 11:31
Kávé bagoly
Remélem megvan az "aha" élmény. Nagyon jópofa megoldás világos üzenettel. Remélem más is így érzi. Bár a furcsán habzó kávé eltérítene a kipróbálástól, de mindenképpen érdemes megcsodálni.
Szólj hozzá!
Címkék: print
2011.01.28. 11:16
Védd meg az egyszarvúdat!
A film magáért beszél. Alapjában véve óvakodnék ismert emberekkel való reklámozástól, de ismerve Lundgren karakterét nekem átjött a móka oldal. Pont jókor akadtam rá, amúgy is szüksége volt a unikornomnak a védelemre.
Szólj hozzá!
Címkék: vírusfilm
2011.01.27. 19:55
Mondom condom
A másik iszonyatosan találékony ágazat a condom birodalom királyaié. Ezek régebbi példák, de vannak olyan jók, mint a kettyintő condom állatkák. Olyan…
Szólj hozzá!
Címkék: tv print
2011.01.27. 18:37
Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál!?
Sztereotípiák által életre hívott, unásig ismételt reklám klisék károsak a szakma presztízsére, arról nem is beszélve, hogy gazdaságosságosságuk is megkérdőjelezhető, hiszen mi értelme olyasmire áldozni, amely nem segít hozzá célunk eléréséhez? Manapság…
Szólj hozzá!
Címkék: tv tiltott
2011.01.27. 15:01
Tangózd magad a középpontba!
A Volkswagen a DDB Londonnal együttműködve végre azt adja, amire várunk. Ez a film dögös, harmónikus és dinamikus. A világ legjobbjai között számon tartott két táncossal üzenve a népnek. Ezt kínálja nekünk a polo is /legalábbis ezt próbálja eladni nekünk a film/. Cinizmus…
Szólj hozzá!
Címkék: tv
2011.01.27. 12:16
Ez nem a Te napod, ha...
“Are you sure your career choice is the best fit? Youth’s got future.”Érezted már, hogy a nem legjobb helyen dolgozol? A Young&Rubicam párizsi irodája ismét adott az érzésnek. Aki még nem érezte magát hasonló szituációban annak mélységes respect. Én…
Szólj hozzá!
Címkék: print
2011.01.27. 11:48
Emlékezz, hogy ne felejtsd el..
Lehet fanatikusnak tűnök, de az üzenet és a csatorna szinergiája tényleg kulcsmomentum minden egyes kommunikáció megtervezésekor. Rajongással fogadom azokat a megoldásokat, amelyek kreatívak, elgondolkodtatnak, adnak valamit a napomhoz. A reklám gyárosok ezeket az alap pilléreket…
Szólj hozzá!
Címkék: ambient
2011.01.27. 09:42
Isten hozott reklámcéllal
A flashmobok mindig szívet melengető cukiságok, pláne, ha a jó helyen, a jó formában érnek el. A szórakoztatás alapkövetelmény. A sablonos megoldások senkit nem mozgatnak meg. A 2010-es kampányok közül, nálam a T-Mobile Welcome Back megmozdulása vitt mindent. A 10 legnézettebb…